Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@sana-boutique.nl om dit verder te bespreken.

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn. 

Retournering aanvragen 

Indien u een defect artikel heeft ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice en voorzie hen van de volgende informatie:

  • Uw bestelnummer
  • Het beschadigde artikel
  • Een beschrijving van het defect
  • Fotobewijs van het defect

Indien uw pakket bij levering beschadigd is, maak dan een foto en stuur deze direct naar onze klantenservice.

Claims voor beschadigde pakketten dienen binnen 14 dagen na de leveringsdatum te worden ingediend. Zonder bewijs van schade van een medewerker van het supportteam kunnen we geen terugbetaling, krediet of vervanging verlenen.

Retourvoorwaarden en Richtlijnen:

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
  • Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd – zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.
  • Actieproducten zijn niet beschikbaar voor retournering.


Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:


Stap 1: Vraag een retour aan bij ons via onze klantenservice.

Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen op naar het adres dat onze klantenservice geeft. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

Wij verwerken onze retouren in China, dit betekent dat jij je pakketje zult retour moeten sturen buiten de EU. Daar kunnen hoge kosten aan verbonden zijn tot wel 25 euro, die wij niet vergoeden